Tuesday 19 August 2014

SLIMMING SET SELAMAT UNTUK IBU MENYUSU

Baby shaklee







Assalamualaikum...

Ramai yang bertanya adakah slimming set SHAKLEE ni selamat untuk ibu menyusu? Akak suka soalan ni. Sebabnya aka pun menyusu anak. Sekarang baby akak tu dh berumur setahun sebulan. Alhamdulillah masih lagi meneruskan penyusuan. Seboleh-bolehnya tak mahu berhenti. Sayang sangat kalau tak dapat menyusu anak kan.

Akak tell uols ya, rasanya lagi efektif menyusukan anak dengan mengamalkan slimming set ni. Takla pulak nak kata baby pun slim sekali kan..hahaha..Ni testimony akak sendiri tau...Dari 75kg skrg 62kg..whooaaa..syok sendiri hokay


Set Slimming Shaklee ini memang diformulakan khas untuk ibu menyusu. Yang bestnya ianya tidak menjejaskan penyusuan atau penghasilan susu badan dan masih membekalkan kalori secukupnya untuk anda menyusukan.

Bahkan Alfalfa dan ESP adalah gabungan milkbooster terbaik dari Shaklee. Ini bermakna, bila anda ambil Set Slimming Ibu Menyusu, anda sebenarnya turut dapat Set Milkbooster Shaklee. So manfaatnya 2 dalam 1. Untung gitew...

Proses detoksi bagi ibu menyusu yang berlaku SECARA LEMBUT. Maksudnya tidak menyebabkan anak juga mengalami kesan yang sama atau cirit birit walaupun ibunya mengambil alfalfa untuk detoks.

Sekiranya anak mengalami jaundis pun tiada masalah, uols cuma perlu mengurangkan sedikit dos alfalfa. sekiranya anak masih ada jaundis,  teruskan mengambil alfalfa selepas hilang jaundis, seperti portion yang dicadangkan kerana ia tidak menyebabkan kesan sampingan ke atas bayi anda.

Bagaimana Set Slimming Ibu menyusu Shaklee dapat membantu anda?


ALFALFA UNTUK DETOKS & MILK BOOSTER:
  • Detoks adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Ia berfungsi secara lembut dan tidak menyebabkan anak anda mengalami pembuangan yang kerap.
  • Selain itu Alfalfa berfungsi merangsang metabolisme

  • Alfalfa juga digunakan mempunyai galactogue atau milkbooster semulajadi untuk meningkatkan pengeluaran susu ibu.
  •  Memberi bdn rasa ringan

LECITHIN UNTUK BAKAR LEMAK:
  • Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan

  •  sebagai pengangkutan untuk bawa keluar dari badan.
  •  Lecithin juga bagus untuk otak dan kebiasaannya selepas pengambilan Lecithin selama sebulan paras kolesterol akan turun/kembali normal.
  • Lecithin turut membantu mengelakkan clog duct atau bengkak susu bagi ibu-ibu menyusu.

ESP UNTUK BINA OTOT & ENERGY/ MILK BOOSTER:
  • Untuk ibu menyusu, disarankan mengambil ESP kerana mengambil sumber protein yang baik seperti protein soya dalam diet penyusuan amat penting untuk penghasilan susu ibu.
  • Protein juga membantu dalam membina dan mengekalkan sel-sel yang menghubungkan setiap bahagian tubuh. Ia juga membantu memulihkan kesihatan rahim selepas melahirkan.
  • Bonus lain selepas pengambilan ESP ialah mencantikkan kulit, menganjalkan aset-aset wanita (payudara & punggung) serta menambah & memekatkan susu ibu











             




             




     




               




















             





             



     



             

    No comments:

    Post a Comment