Wednesday 3 December 2014

Promosi Shaklee Disember 2014-Persediaan Menghadapi Temuduga Pegawai Tadbir dan Diplomatik- Siri 3

Assalamualaikum wbt...

Haaa tudiaa promosi berganda tau bulan November nih. Rugi uols tak grab promosi nih. Agaknya sebab Shaklee tahu kot ramai yang nak p interview PTD. Haa apa kaitan promosi dengan interview. Hahaha. Tudiaa, jangan xtau, semua orang dah buat persediaan dari aspek soalan-soalan, nak jawab esei semua tuh. Tapi jangan lupa konsep dari mata turun ke hati. Panel temu duga tu pun manusia. tentula nak cari yang sedap mata memandang. maka.. kecantikan dari dalam itu penting. So amek la Vitamin E, Serius cepat dan berkesan. Ni pengalaman saya sendir, lima hari jer tau!!

Apa kaitan pulak Vitamin C dengan interview. haa uols, Vitamin C ni sesuai untuk meningkat system pertahanan tubuh badan. So, mencegah tu lebih baik dari merawat. jadi korang kalau demam ke macam mana. tak payah nak kata demam, selsema pun dh cukup. Srooott sreetttt dok sedut hingus tu karang. eeeuuuuwww. Psttt...Vitamin C cepat melegakan selsema tau.

Ishh Shaklee nih cam tau2 je kan ramai yang semangat nak p interview. haa apa kata meh beli meh.

Pm saya 012 6642332. Panduan persediaan menghadapi temu duga turut disertakan dengan pembelian Vitamin C dan Vitamin E berserta penyertaan keahlian. Apa lagi jom!!!





No comments:

Post a Comment